Clockwork Hustlers

Earn Morning Eat Morning Podcast

Society MS ↓ 201 episodes

Join 4 average men as they dive into the world of hustle culture, current affairs & relatable topics that resonate with working adults striving for a better life. Get ready for a unique blend of seriousness & fun, sprinkled with a touch of comedy. Tune in to "Earn Morning Eat Morning Podcast", hosted by Farhan Fiqri, Ridzwan Juraimi, Yazid Samsi & Bob Reza & embark on a journey where stories come alive & laughter meets inspiration. Your hustle starts here! Do follow us on our socials ;https://linktr.ee/chustlersFor collaboration or enquiries, do reach us via email at admin@chustlers.com

Be sure to visit the podcast's website and support the creator: linktr.ee

Author

Clockwork Hustlers

Category

Society

Podcast website

linktr.ee

Latest episode

Sep 25, 2024

Where to listen?

Podcasts in the app Replaio Radio Coming soon

Podcasts are coming to the app soon. Install now and be the first to see a whole new take on podcasts

Get it on Google Play Install for free Android almost 10M downloads · 4.8 rating iOS soon

Episodes

Episode 52 Part 3: Is the third party a victim? 05.05.2024

Ade orang label third party ni sebagai penyondol, pemusnah rumahtangga, perampas & banyak lagi. Tapi jarang kita dengar third party ni dikenali sebagai mangsa. Apa pendapat korang?  -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Local Werkz Studio, sebuah syarikat ubah-elok & kontraktor rumah anda! Mau cantik? Design yg terkini?!...

Episode 52 Part 2: The Law of Attraction when it comes to cheating. 05.05.2024

There are tonnes of reasons why people cheat. Ade yang kita boleh accept, ade yang tak masuk akal terus. Tapi apakah langkah permulaan untuk seseorang itu untuk bersikap curang? -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Local Werkz Studio, sebuah syarikat ubah-elok & kontraktor rumah anda! Mau cantik? Design yg terkini?! Hubungi...

Episode 52 Part 1: Psyche of a cheater 05.05.2024

Sedang dunia hiburan lagi kecoh dengan cerita rumahtangga yang gagal atas dasar kelakuan seseorang yg curang, kita mengambil keputusan untuk berkongsi & bertukar pendapat tentang isu ini.   -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Local Werkz Studio, sebuah syarikat ubah-elok & kontraktor rumah anda! Mau cantik? Design yg te...

Episode 51 Part 3: Tak sabar nak visit newborn 30.04.2024

Bila bercakap tentang melawat teman yg baru melahirkan atau nak menjenguk bayi yg baru dilahirkan, berbagai pendapat yang kita dengar kat luar sana. Pendapat kita macam mana pulak?  -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Tokwan's Beverage. Tokwan’s beverage mempunyai pelbagai minuman seperti bandung, jagung, thai milk tea, teh...

Episode 51 Part 2: Makin lama, Raya makin "leceh" 30.04.2024

Tahun yang berbeza, buah percakapan yang sama. Tiap tiap tahun lebaran, mesti mempertikaikan hal hal yang standard. Bila pengakhiran nya? Masih meriah ke lebaran kita tahun tahun yang akan datang nanti?  -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Tokwan's Beverage. Tokwan’s beverage mempunyai pelbagai minuman seperti bandung, jagu...

Episode 51 Part 1: Kasi anak orang makan tanpa izin 30.04.2024

Antara topik perdebatan yang lazim diperbahaskan sewaktu lebaran. Termasuk pulak dalam radar kita, makanya kita pon kongsi pendapat.  -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Tokwan's Beverage. Tokwan’s beverage mempunyai pelbagai minuman seperti bandung, jagung, thai milk tea, teh tarik, rock melon and Yam Taro! Untuk penempaha...

Episode 50 Part 3: State mane yg best kat Malaysia? 28.04.2024

Kita share pengalaman bercuti kita di Malaysia. Banyak cerita best pasal bercuti kat Malaysia ni. Kasi dengar ini episode!  -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Local Werkz Studio, sebuah syarikat ubah-elok & kontraktor rumah anda! Mau cantik? Design yg terkini?! Hubungi mereka sekarang!  Antara kepakaran Local Werkz Studio&...

Episode 50 Part 2: Apa yang best sangat pasal JB? 28.04.2024

Ade video di tiktok yg menyatakan JB ni is a boring state kat Malaysia. Apa pendapat korang?  -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Local Werkz Studio, sebuah syarikat ubah-elok & kontraktor rumah anda! Mau cantik? Design yg terkini?! Hubungi mereka sekarang!  Antara kepakaran Local Werkz Studio's ; - hacking works - rein...

Episode 50 part 1: Tampines fatal accident 28.04.2024

Kemalangan yang mengejutkan kan satu SG. 2 nyawa terkorban, ramai lagi yang cedera. Kita kasi ulusan & perkongsian tentang memandu di Malaysia.  -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Local Werkz Studio, sebuah syarikat ubah-elok & kontraktor rumah anda! Mau cantik? Design yg terkini?! Hubungi mereka sekarang!  Antara kepa...

Episode 49 Part 3: Rapat dengan sebelah mak 23.04.2024

Lagi sibuk beraya ni, cannot help but terperasan jugak yg kebanyakan nya, kita rapat dengan sebelah mak kita. Tapi kenapa eh? Macam satu misteri pulak. -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Tokwan's Beverage. Tokwan’s beverage mempunyai pelbagai minuman seperti bandung, jagung, thai milk tea, teh tarik, rock melon and Yam Tar...

Episode 49 Part 2: Solo Traveller in Spain 23.04.2024

Minggu yg banyak kejadian menyeramkan untuk tanahair kita. Yang ni pulak, solo traveller yg kene tikam sebanyak 30 kali! -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Tokwan's Beverage. Tokwan’s beverage mempunyai pelbagai minuman seperti bandung, jagung, thai milk tea, teh tarik, rock melon and Yam Taro! Untuk penempahan sila lungsu...

Episode 49 Part 1: Kes tembak di KLIA 23.04.2024

Seram dengar berita tembak menembak. Lagi lagi kejadian yg berlaku tu dekat je dengan kita. Kalau ye pon ade masalah rumahtangga, tak kan sampai menembak? -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Tokwan's Beverage. Tokwan’s beverage mempunyai pelbagai minuman seperti bandung, jagung, thai milk tea, teh tarik, rock melon and Yam...

Episode 48 Part 3: "Aisyah, I want to brand you. Just believe in yourself" 21.04.2024

Someone pitched an idea nk bukak podcast baru dengan Aisyah. Siapa orang tu? Is it Aisyah sorang je ke?  -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Local Werkz Studio, sebuah syarikat ubah-elok & kontraktor rumah anda! Mau cantik? Design yg terkini?! Hubungi mereka sekarang!  Antara kepakaran Local Werkz Studio's ; - hacking w...

Episode 48 Part 2: Taking a step back from Women Up 21.04.2024

Aisyah berpisah dengan Women Up ke? Baru buat podcast together da call it quits? Ade pergaduhan?  -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Local Werkz Studio, sebuah syarikat ubah-elok & kontraktor rumah anda! Mau cantik? Design yg terkini?! Hubungi mereka sekarang!  Antara kepakaran Local Werkz Studio's ; - hacking works -...

Episode 48 Part 1: My time with Ok Lets Go was.... 21.04.2024

Kita bawak masuk Aisyah Zin minggu ini untuk bertanya tentang pengalaman yang dia go through dengan Women Up, sebagai podcaster bersama Ok Lets Go.  -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Local Werkz Studio, sebuah syarikat ubah-elok & kontraktor rumah anda! Mau cantik? Design yg terkini?! Hubungi mereka sekarang!  Antara kepa...

Episode 47 Part 3: Mana pegi Lepak Vines? 14.04.2024

Kita menjemput seorang content creator di sg ni, Yan Karim, yang sudah berkarya dari tahun 2013. Perkongsian yang best & kelakar at the same time. Kepada sesiapa nak belajar macam kita ni, jangan ketinggalan untuk mendengar episod ini!  ------------------------------------------------------------------ Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Local Werkz Studio, sebuah syarikat ubah-elok &a...

Episode 47 Part 2: Perbezaan content creators Malaysia & Singapore 14.04.2024

Kita menjemput seorang content creator di sg ni, Yan Karim, yang sudah berkarya dari tahun 2013. Perkongsian yang best & kelakar at the same time. Kepada sesiapa nak belajar macam kita ni, jangan ketinggalan untuk mendengar episod ini!  ------------------------------------------------------------------ Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Local Werkz Studio, sebuah syarikat ubah-elok &a...

Episode 47 Part 1: Menang competition menyanyi tapi aku melawak! 14.04.2024

Kita menjemput seorang content creator di sg ni, Yan Karim, yang sudah berkarya dari tahun 2013. Perkongsian yang best & kelakar at the same time. Kepada sesiapa nak belajar macam kita ni, jangan ketinggalan untuk mendengar episod ini!  ------------------------------------------------------------------ Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Local Werkz Studio, sebuah syarikat ubah-elok &a...

Episode 46 Part 3: Tak sah la raya tanpa karaoke! Jom join kami sambil kita mendengdangkan lagu lagu klasik Aidilfitri!  09.04.2024

Tak sah la raya tanpa karaoke! Jom join kami sambil kita mendengdangkan lagu lagu klasik Aidilfitri!  -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Tokwan's Beverage. Tokwan’s beverage mempunyai pelbagai minuman seperti bandung, jagung, thai milk tea, teh tarik, rock melon and Yam Taro! Untuk penempahan sila lungsuri & ikuti Inst...

Episode 46 Part 2: Tak sah la raya tanpa karaoke! Jom join kami sambil kita mendengdangkan lagu lagu klasik Aidilfitri!  09.04.2024

Tak sah la raya tanpa karaoke! Jom join kami sambil kita mendengdangkan lagu lagu klasik Aidilfitri!  -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Tokwan's Beverage. Tokwan’s beverage mempunyai pelbagai minuman seperti bandung, jagung, thai milk tea, teh tarik, rock melon and Yam Taro! Untuk penempahan sila lungsuri & ikuti Inst...

Episode 46 Part 1: Tak sah lah raya tanpa karaoke! Jom join kami sambil kita mendengdangkan lagu lagu klasik Aidilfitri!  09.04.2024

Tak sah la raya tanpa karaoke! Jom join kami sambil kita mendengdangkan lagu lagu klasik Aidilfitri!  -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Tokwan's Beverage. Tokwan’s beverage mempunyai pelbagai minuman seperti bandung, jagung, thai milk tea, teh tarik, rock melon and Yam Taro! Untuk penempahan sila lungsuri & ikuti Inst...

Episode 45 Part 3: Ramadhan punye kes - kes viral 07.04.2024

Macam cepat ramadhan kali ni.. Dipenuhi dengan kes kes viral. Kita rumuskan apa yang kita tahu.  -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Local Werkz Studio, sebuah syarikat ubah-elok & kontraktor rumah anda! Mau cantik? Design yg terkini?! Hubungi mereka sekarang!  Antara kepakaran Local Werkz Studio's ; - hacking works - r...

Episode 45 Part 2: Scandal dengan your own adik ipar 07.04.2024

Ingat cerita dah habis. Rupe nye belum lagi. Lebih banyak tuduhan yang dikeluarkan oleh sang isteri. Dengar sebagai tauladan je la ye...  -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Local Werkz Studio, sebuah syarikat ubah-elok & kontraktor rumah anda! Mau cantik? Design yg terkini?! Hubungi mereka sekarang!  Antara kepakaran Local...

Episode 45 Part 1: Brutally honest review on Podconnect 07.04.2024

We came, we saw, now it's out turn to talk. Ini sekadar perkongsian pendapat kita sahaja. Takde yg salah, takde yg betul. Take it with a pinch of salt. POV of a small and lesser known podcast that was on scene.  -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Local Werkz Studio, sebuah syarikat ubah-elok & kontraktor rumah anda! Ma...

Episode 44 Part 3: Korang ade members yang tak sambut Raya? 02.04.2024

Every year mesti ada je kenalan or members yang tkde mood nak beraya. Apa pandangan kita tentang hal ni? Trigger warning tau! Tapi ini pandangan kita & setakat nak berkongsi sahaja.  -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Tokwan's Beverage. Tokwan’s beverage mempunyai pelbagai minuman seperti bandung, jagung, thai milk tea...

Listen to the Earn Morning Eat Morning Podcast podcast in Replaio

Radio and podcasts in one app - free, with no sign-up. Install today and do not miss the launch

Get it on Google Play

Replaio is not a podcast publisher; show names, artwork and audio belong to their authors and are distributed through public RSS feeds.