fr

Clockwork Hustlers

Earn Morning Eat Morning Podcast

Join 4 average men as they dive into the world of hustle culture, current affairs & relatable topics that resonate with working adults striving for a better life. Get ready for a unique blend of seriousness & fun, sprinkled with a touch of comedy. Tune in to "Earn Morning Eat Morning Podcast", hosted by Farhan Fiqri, Ridzwan Juraimi, Yazid Samsi & Bob Reza & embark on a journey where stories come alive & laughter meets inspiration. Your hustle starts here! Do follow us on our socials ;https://linktr.ee/chustlersFor collaboration or enquiries, do reach us via email at admin@chustlers.com

N'hésitez pas à visiter le site du podcast et à soutenir son créateur : linktr.ee

Auteur

Clockwork Hustlers

Catégorie

Society

Site du podcast

linktr.ee

Dernier épisode

25 sept. 2024

Où écouter ?

Les podcasts dans l'appli Replaio Radio Bientôt disponible

Les podcasts arrivent très bientôt dans l'appli. Installe-la dès maintenant et découvre en avant-première une toute nouvelle façon de vivre les podcasts

Télécharger sur Google Play Installe-la gratuitement Android près de 10 M de téléchargements · note de 4,8 iOS bientôt

Épisodes

Episode 61 Part 3: Women constantly having to prove the society wrong! 17.06.2024

Ramai wanita kat luar sana yg sudah berjaya & nak berjaya. Tapi kenapa semangat para wanita lain macam sikit? Energy dorang ni berbeza sikit. Like they are constantly out to prove the world wrong. Kenape eh? -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Local Werkz Studio, sebuah syarikat ubah-elok & kontraktor rumah anda! Mau ca...

Episode 61 Part 2: Women wearing the pants in the marriage 17.06.2024

Korang mesti banyak dengar yang suami selalu menggunakan kad "khalifah dalam keluarga". But what about marriage yang sang isteri wearing the pants? --------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Local Werkz Studio, sebuah syarikat ubah-elok & kontraktor rumah anda! Mau cantik? Design yg terkini?! Hubungi mereka sekarang! Antara kepakaran Loc...

Episode 61 Part 1: Isteri bergaji lebih besar dari suami 17.06.2024

Kita bawak wife kita ke dalam studio minggu ini untuk kita discuss isu isu sensitve sikit. Korang kene dengar in full! --------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Local Werkz Studio, sebuah syarikat ubah-elok & kontraktor rumah anda! Mau cantik? Design yg terkini?! Hubungi mereka sekarang! Antara kepakaran Local Werkz Studio's ; - hacking works...

Episode 60 Part 2: Kene bayar $1.3k for excess baggage! 09.06.2024

Korang mesti pernah overshot weight limit for luggage. Tapi kenape sampai kene bayar $1.3k ni?! -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Local Werkz Studio, sebuah syarikat ubah-elok & kontraktor rumah anda! Mau cantik? Design yg terkini?! Hubungi mereka sekarang!  Antara kepakaran Local Werkz Studio's ; - hacking works - re...

Episode 60 Part 1: What is in your IG explore page? 09.06.2024

Apa yang ada dalam IG explore page kita bertiga? Korang kene dengar kalau korang nak tahu! -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Local Werkz Studio, sebuah syarikat ubah-elok & kontraktor rumah anda! Mau cantik? Design yg terkini?! Hubungi mereka sekarang!  Antara kepakaran Local Werkz Studio's ; - hacking works - reinsta...

Episode 59 Part 3: What The Hell is Situationship? 02.06.2024

Sesuatu label yg kerap digunakan di kalangan budak budak Gen Z. Sebagai mellenials, kita pon nak tahu jugak la ape kejadah ni situationship ni. -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Local Werkz Studio, sebuah syarikat ubah-elok & kontraktor rumah anda! Mau cantik? Design yg terkini?! Hubungi mereka sekarang!  Antara kepakaran...

Episode 59 Part 2: Semua nya toxic! 02.06.2024

Zaman sekarang ni banyak kita dengar perkataan "Toxic" ni digunakan. Toxic partner la, toxic boss la, toxic parents la. Kita sembang pasal everything toxic ni kali.  -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Local Werkz Studio, sebuah syarikat ubah-elok & kontraktor rumah anda! Mau cantik? Design yg terkini?! Hubungi me...

Episode 59 Part 1: Bapak Aku Ghost On Me 02.06.2024

Kita menerima DM dari seorang pendengar yang mengatakan bapak dia tiba tiba menghilangkan diri. Apa sebab nya?  -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Local Werkz Studio, sebuah syarikat ubah-elok & kontraktor rumah anda! Mau cantik? Design yg terkini?! Hubungi mereka sekarang!  Antara kepakaran Local Werkz Studio's ; - ha...

Episode 58 Part 2: Apsal pilot tak tau avoid turbulence?! 30.05.2024

Ah biasa la. Bila ade kejadian sebegini, mesti nak kene tunding jari, carik salah siapa. Tapi betul ke pilot tak bole detect kalau ade turbulence? -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Tokwan's Beverage. Tokwan’s beverage mempunyai pelbagai minuman seperti bandung, jagung, thai milk tea, teh tarik, rock melon and Yam Taro! Un...

Episode 58 Part 1: Tak tido 12 jam dalam flight! 30.05.2024

Kita sembang pasal kejadian SQ321 yang terjadi recently. Kita pon share our worst expeeriences -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Tokwan's Beverage. Tokwan’s beverage mempunyai pelbagai minuman seperti bandung, jagung, thai milk tea, teh tarik, rock melon and Yam Taro! Untuk penempahan sila lungsuri & ikuti Instagram m...

Episode 57 Part 3: Cuddle Buddy?! 26.05.2024

Apa kejadah Cuddle Buddy ni?! Apa yang Adam dah cakap sampai Aisyah jadi tak selesa being around him?  -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Local Werkz Studio, sebuah syarikat ubah-elok & kontraktor rumah anda! Mau cantik? Design yg terkini?! Hubungi mereka sekarang!  Antara kepakaran Local Werkz Studio's ; - hacking wor...

Episode 57 Part 2: Mixing personal feelings dengan bisnes 26.05.2024

Macam macam yang Adam dah plan dengan Aisyah. Tapi kenapa tak menjadi? Adakah Adam sudah terjatuh hati dengan Aisyah? -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Local Werkz Studio, sebuah syarikat ubah-elok & kontraktor rumah anda! Mau cantik? Design yg terkini?! Hubungi mereka sekarang!  Antara kepakaran Local Werkz Studio's...

Episode 57 Part 1: Adam, seorang jejaka yang leceh! 26.05.2024

Cerita yang Aisyah kongsi minggu ini adalah tentang seorang jejaka yang bernama Adam. Siapakah Adam ni? Apa yang dia dah janji dengan Aisyah? Dengarkan!  -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Local Werkz Studio, sebuah syarikat ubah-elok & kontraktor rumah anda! Mau cantik? Design yg terkini?! Hubungi mereka sekarang!  Antara...

Episode 56 Part 3: Ape stim sangat pancing ni? 22.05.2024

Ada yg suke, ade yg tak faham kenape orang suke. Ade yg dengar sampai bercerai pasal laki besarkan pancing. Tapi korang pernah dengar silat burung?  -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Tokwan's Beverage. Tokwan’s beverage mempunyai pelbagai minuman seperti bandung, jagung, thai milk tea, teh tarik, rock melon and Yam Taro!...

Episode 56 Part 2: Food review semua tkleh percaya! 22.05.2024

Food reviewer atau influencer dibayar untuk promote untuk cakap sedap. So korang boleh ke percaya taste dorang? Kan taste tu subjective?  -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Tokwan's Beverage. Tokwan’s beverage mempunyai pelbagai minuman seperti bandung, jagung, thai milk tea, teh tarik, rock melon and Yam Taro! Untuk penem...

Episode 56 Part 1: Makanan kat SG semua tak senonoh! 22.05.2024

Episode ringan je ni. Kita share makanan apa yg kau carik kat luar, confirm jumpe yg tk sedap lebih dari yg sedap  -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Tokwan's Beverage. Tokwan’s beverage mempunyai pelbagai minuman seperti bandung, jagung, thai milk tea, teh tarik, rock melon and Yam Taro! Untuk penempahan sila lungsuri &am...

Episode 55 Part 3: "Nak compete, buat hal nak compete!" 19.05.2024

"Roid rage is real!" Antara cabaran yang teruk sekali is when Danial going through preparations untuk competition. Sesiapa yang nk go through this journey, korang kene dengar!  ————————————————————————— This podcast is brought to you by Local Werkz Studio, your trusted and passionate home designers & contractors. Want the most trending designs? Call in now! Local Werkz Studio's s...

Episode 55 Part 2: "Aku nampak perubahan dia, physically & emotionally" 19.05.2024

Danial share bila dia berminat untuk menceburi alam pertandingan, yang penuh dengan cabaran & kepayahannya. Peranan yang Alisya contributed in his journey as well.  ————————————————————————— This podcast is brought to you by Local Werkz Studio, your trusted and passionate home designers & contractors. Want the most trending designs? Call in now! Local Werkz Studio's specialties: - hack...

Episode 55 Part 1: "Berapa lama nak keje macam gini?" 19.05.2024

Danial Azman & isteri nya, Alisya Zulkifli, bersama kita minggu ini di studio, untuk berkongsi titik permulaannya di dalam bidang fitness yang at first dia tak minat pun.  ————————————————————————— This podcast is brought to you by Local Werkz Studio, your trusted and passionate home designers & contractors. Want the most trending designs? Call in now! Local Werkz Studio's specialties:...

Episode 54 Part 3: Why people are staying in an abusive marriage? 15.05.2024

Bercerai memang solusi yang clear cut. Tapi kenapa ramai di luar sana yang masih memilih untuk setia?  -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Tokwan's Beverage. Tokwan’s beverage mempunyai pelbagai minuman seperti bandung, jagung, thai milk tea, teh tarik, rock melon and Yam Taro! Untuk penempahan sila lungsuri & ikuti Ins...

Episode 54 Part 2: Kenapa nak tahu kisah silam partner korang? 15.05.2024

Apa kesannya kalau korang tahu kisah silam partner korang? Perlu ke kita ambil tahu?  -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Tokwan's Beverage. Tokwan’s beverage mempunyai pelbagai minuman seperti bandung, jagung, thai milk tea, teh tarik, rock melon and Yam Taro! Untuk penempahan sila lungsuri & ikuti Instagram mereka ⁠@T...

Episode 54 Part 1: Possessive Partner 15.05.2024

Antara kelakuan yang common di kalangan pasangan ataupun marriage. Macam mana nak handle partner yang possessive ni?  -------------------------------------------------------------- Podcast ini dibawakan khas kepada anda oleh Tokwan's Beverage. Tokwan’s beverage mempunyai pelbagai minuman seperti bandung, jagung, thai milk tea, teh tarik, rock melon and Yam Taro! Untuk penempahan sila lungsuri...

Episode 53 Part 3: Got people not happy that Chinese guy become barber 12.05.2024

We are so used to seeing your neighborhood uncle being your favourite barber.. But how often do we see our other fellow races strut their craft in this industry? And how was the reception?  ————————————————————————— This podcast is brought to you by Local Werkz Studio, your trusted and passionate home designers & contractors. Want the most trending designs? Call in now! Local Werkz Studio'...

Episode 53 Part 2: Open barber shop already but nobody can cut hair! 12.05.2024

What goes through behind the starting up of a barbershop? Is it profitable at all?  ————————————————————————— This podcast is brought to you by Local Werkz Studio, your trusted and passionate home designers & contractors. Want the most trending designs? Call in now! Local Werkz Studio's specialties: - hacking works - reinstatement - disposal and more.  To get a FREE QUOTATION, contact Ridz...

Episode 53 Part 1: I purposely open my shop beside my ex boss 12.05.2024

We are joined by CR, founder of barbershop, Acidic Chop Shop, in the studio this week. An amazing sharing of his background and how he started his journey from cutting hair from home!  ————————————————————————— This podcast is brought to you by Local Werkz Studio, your trusted and passionate home designers & contractors. Want the most trending designs? Call in now! Local Werkz Studio's spe...

Écoute le podcast Earn Morning Eat Morning Podcast sur Replaio

La radio et les podcasts dans une seule appli - gratuite, sans inscription. Installe-la dès aujourd'hui et ne rate pas le lancement

Télécharger sur Google Play

Replaio n'est pas éditeur de podcasts ; les noms des émissions, les visuels et l'audio appartiennent à leurs auteurs et sont diffusés via des flux RSS publics